It won't do

To dream of Caramel,

To think of Cinnamon

And long for you...

Thursday 24 September 2009

To my life partner

მერვე კლასიდან ვიცოდი რომ მე და შენ არ ავცდებოდით ერთმანეთს... ოღონდ მართლა... ვიცოდი, რომ აუცილებლად ერთად ვიქნებოდით მთელი ცხოვრება, განუყრელად, რაიმე სასწაული თუ არ მოხდებოდა. ცნობილი ფსიქოლოგიური ფენომენია – გოგო ყოველთვის აიდეალებს მამას და ქვეცნობიერად მის “კლონებს” ეძებს საკუთარ პოტენციურ ცხოვრებისეულ პარტნიორად (ისევე, როგორც ბიჭები დედის კლონებს ეძებენ). რა გასაკვირია, რომ მე შენ აგირჩიე...

მაგრამ ერთია არჩევა და მეორეა წარმატება. უნივერსიტეტში როდესაც ჩავაბარე, ყველაფერი არც თუ ისე ბრწყინვალედ დაიწყო. მახსოვს, თავიდან იმდენი სირთულე შემხვდა, იმდენი პრობლემა და ისე გამიჭირდა შენთან დაახლობა, მარტო მე კი არა, ყველას უკვირდა... ერთი პერიოდი ეჭვიც კი შემეპარა საკუთარ მიზანმიმართულებასა და გრძნობაში – იქნებ და შევცდი? მაგრამ, თქმულა რომ ძვირფასი ურთიერთობის შესანარჩუნებლად ბრძოლაა საჭირო და მეც გადავწყვიტე რა, რომ ცოტა მეტი ძალისხმევა ჩამედო, ვცადე ახლიდან. ოღონდაც ამჯერად უკვე ყველა distraction factor-ი მოვიშორე და ისე.

რა თქმა უნდა, გამომივიდა. თან საკმაოდ კარგად გამომივიდა. მე და შენ ისეთი შეთანხმებული ურთიერთობა არასოდეს გვქონია, როგორც მაშინ. გადასარევად ვგრძნობდი თავს შენთან და ეჭვი მაქვს, შენც უკვე რეალურად შემეჩვიე... თან, ბალანსირებასაც ვახერხებდით – შენს გარდა სხვა ცხოვრებაც მქონდა, მეგობრები, გართობა, მუსიკა, კითხვა...

მერე, რაღაც ეტაპზე, თითქოს მეტოქე გამოგიჩნდა, მაგრამ... როგორი სასაცილოც არ უნდა იყოს, ამ მეტოქემ საბოლოოდ კიდევ უფრო დაგვაახლოვა ერთმანეთს... მე და შენ ჯერ ვერ ვიქნებოდით ერთად, ვიცოდით ორივემ, ამიტომ ამ მეტოქესთან საერთო ზუსტად შენმა არსებობამ მაპოვნინა თავიდან. თუმცა, შენი არსებობა იყო ისიც, რამაც ერთმანეთი დაგვაკარგვინა საბოლოოდ...

და აი, მე ვიფიქრე, რომ მე და შენ უკვე ერთად ვიქნებოდით. ფაქტირუად, ვიყავით კიდეც, მცირე ფორმალობას თუ არ ჩავთვლიდით. დიდი ამბავი – გამოცდა... ყველა ურთიერთობაში არსებობს გამოცდა, თანაც არაერთი და რა მოხდა ერთი ჯერ ჯერობით თუ ჩაუბარებელი იყო... მაგრამ... მერე გარემო შეიცვალა... როდესაც ეს გამოცდა ჩავაბარე და თითქოს ოფიციალურად “შევუღლდით”, ძალიან გამიცრუე იმედი... ალბათ იმიტომ, რომ ზედმეტად ბევრს ველოდი შენგან. 

ძალიან გამიჭირდა ამასთან შეგუება. ვერც შევეგუე – ავურიე. გადავვარდი ტოტალურ უარყოფაში. კვლავ გამოგიჩინე მეტოქე და თავქვე გადავეშვი ურთიერთობის მორევში... პრინციპში, თავიდანვე ვხვდებოდი რომ სიგიჟეს ჩავდიოდი, მაგრამ მაინც ვაკეთებდი ამას... ჯიუტად... და ალბათ სწორედ ამ შეცდომამ საბოლოოდ დამანახა ის, რომ მე შენს გარეშე უბრალოდ არ შემიძლია...

ამიტომ გადავდგი დიდი ნაბიჯი და მოვწყდი ჩემ რეალობას. ძველ რეალობას ვგულისხმობ. მოვიკრიბე გამბედაობა და გავიქეცი იქ, სადაც ყველაფერი უცხო და ახალი იყო და სადაც მხოლოდ მე და შენ ვიქნებოდით. ჩვენ ურთიერთობას კიდევ ერთი შანსი მივეცი...

და, თურმე მართალი აღმოვჩნდი! ჩემი ფსონი გაათმაგდა და ურთიერთობის მოსამზადებელი ეტაპი ორივემ ძალიან დიდი წარმატებით გავიარეთ. ისეთი წარმატებით, რომელსაც არც შენ და არც მე არ ველოდი! ესეიგი, შეგვძლებია თუ მოვინდომებთ, არა?

ამიტომ, ძალიან გთხოვ, ახლა, ამ ეტაპზე ნუ დამეკარგები... ვიცი, რომ კრიზისია, რომ ძნელია, რომ საჩალიჩოა... მაგრამ ხომ გახსოვს, მე და შენ უკვე თითქმის 8 წელია ერთად ვართ და ნუ გადამაყრევინებ წყალში ამდენი ხნის ნაწვალებს...

მერე რა, რომ ამბობენ შენ ცივ ღამეს საწოლში ვერ გამათბობ,

აშკარად ამდენი ხნის განმავლობაში ყველაზე “მუდმივი” ურთიერთობა მხოლოდ შენთან მქონდა...

ძალიან მინდა ისევ ურთიერთობის თეორიიდან პრაქტიკაში გადავინაცვლოთ...

ჩემო ძვირფასო

კარიერავ...

3 comments:

  1. oficialuri ,,sheuglebis" mere titqmis yoveltvis rato icyeba uaryofa da migceulis mere ukmayofileba?

    magram gulcrfeloba da siyvaruli xo zlieri arsebebi arian da imedia isev gadaxvalt praqtikashi da vin icis,iqneb civ gameshic gagatbos :)))))))))

    ReplyDelete
  2. ჰაჰაა, ბოლო სიტყვამდე მე კვლავ ვერ მივხვდი რას გულისხმობდი :)) რა თქმა უნდა ადამიანი მეგონა :))

    ReplyDelete
  3. ვერ წარმოიდგენთ, როგორ მიხარია, როდესაც ვერ ხვდებით ხოლმე, ვისზე ან რაზე ვწერ...
    რაღაც ჩემი პირადი დეტექტივია
    :)

    ReplyDelete